mandag den 5. marts 2007

Hastværk er lastværk

Så er listen over aktører i 'Netværk til formidling af de 8 kostråd' opdateret.

Du kender det måske. En god idé fødes, idéen kræver handling -og når man (læs: jeg) er en handlingens mand, ja, så handler jeg - hurtigt. Det betød, at jeg fik sat bloggen i luften inden listen over aktører var fuldstændig.... Det skal jeg beklage - men håber at mine gode intentioner vejer tungere end hastværket.

Lad dialogen begynde! Og et indgangsspørgsmål til dig, kære aktør:
Hvad forventer du at fredagens møde bærer af frugt?


/Claus

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Claus

Jeg glæder mig rigtig meget til den dag - det er en virkelig god ide. Jeg ved at min organisation er klar til at støtte op om yderligere tiltag. Så nu skal vi alle i netværket have handskerne på.
Jeg forventer helt klar handling. Jeg forventer at modsat alle andre gode initiativer, så vil dette møde, faktisk fører til handling, som danskerne kan mærke.
Jeg forventer at alle bakker op og vi sammen løfter i flok.

Ser frem til det - tak for et godt initiativ

Anonym sagde ...

Den 9 marts kommer til at være en skelsættende dato. Den dag vil netværksgruppen vise at de vil tage ansvar og at de kan handle.

Som partner i Sundhedsformidlerne, ser jeg frem til resultaterne.
Med den tilslutning, kan det kun blive et brag af en dag.

Lad netværket vise hvad det er i stand til og dermed være foregangs eksempler.

Ha en rigtig givtig dag

Søren, Sundhedsformidlerne.dk

Anonym sagde ...

Claus - jeg er desværre forhindret i at deltage på fredag - så derfor er jeg taknemmelig for at du ad denne vej giver alle adgang til at følge arbejdet. Jeg er dog spændt på at se, hvor teknologiparate netværket er - og om blogformatet er tiltrækkende for folk, der måske ikke kender hinanden så godt i forvejen! Et godt råd herfra er i denne forbindelse, at du skal opfordre folk til ikke at afgive anonyme kommentarer - det er slet, slet ikke i orden på en blog af denne slags ! Aktuelt har jeg også selv en ny blog igang ifb planlægningen af Arlas ernæringsseminar 2007 http://www.arla.dk/weblogs/seminar
som også kan følges og kommenteres løbende